2012. június 10., vasárnap

Szeptember 06., Kedd

300 *.* Köszönöm! :)


Azt elfelejtettem, hogy a tegnapi napról is most írtam, mert késő délutántól reggelig aludtam. Ebből logikusan következik, hogy házit se írtam, meg nem is tanultam. Mindent órák előtt kellett. Bár a többiek nem nagyon hagyták.
A mai nap szerencsére nyugisan telt.
Angolon a tanárnő végzett egy kis felmérést, ki hogy áll a nyelvvizsgával. Aidának, Áginak és Áronnal felsőfokú van, nekünk többieknek meg középfokú. Vagyis... Csongorról nem tudjuk, nem akarta megmondani. Fura az a srác...
Lisette-tel pont ezt beszéltük reggel.
--Milyen a padtársad? Jól kijössz vele? --kérdezte.
--Eric? Szuper. Ha közös óránk van, mindig nagyon kedves. És hihetetlenül türelmes. Pedig nem könnyű engem kibírni --nevettem.
--De jó neked! Irigyellek --sóhajtott fel Lisette.
--Csongor? --Válasz helyett csak bólintott egyet. --Olyan rossz?
--Viccelsz? Egész órán bámul maga elé és magában beszél.
Szegény Lisette! Nem lennék a helyében.
Rajzra Takács tanárnő jött be, ezen mi nagyon meglepődtünk. Mindenfelől olyan suttogásokat halottam, hogy  "Mi van elnézte az órát?", "Nincs rajztanár?", "Ez valami vicc?".
--Jó napot. Üljetek le! Nos, ha nem tudtátok volna, én vagyok a rajztanár is.
Remek. Egymás után két óra Takács Ilonával?! Ha túléljük... (Mert elég szigorúnak tűnt a csütörtöki informatikán, pedig akkor csak bemutatkozás volt.)
Persze túléltük, de ezt csak a fiúknak köszönhetjük, akiknek többször is sikerült átverniük a tanárnőt (jó, ez így rosszul hangzik, de most mit mondjak?). Néhány vicces rajz látott napvilágot, infón meg furcsa mód nem nagyon működtek a gépek... 
A nap fénypontja a spanyolóra volt, ahol mindenki felolvasta a háziját. Hát... a tanár szerint jól sikerült a bemutatkozásom, azt persze nem tudja, hogy óra előtt Rafi segített. Be is másolom!
Me llamo Szabó Melitta, soy de Siófok, Hungría. Estudio en el Instituto Thomas Edison. Tengo catorce años.*
Jó, tudom, hogy rövid, de egyelőre csak annyit tanultunk. Nem bonyolíthattuk túl, mert az feltűnő lett volna!
Egyébként említettem már, hogy a sulit Thomas Edisonról nevezték el? Anyáék szerint azért, mert a kéttannyelvű oktatáson van a hangsúly, de szerintem nem. Hiszen van művészetis osztály, és az is ugyanolyan fontos. Mindegy, jelenleg ez még rejtély, csak sikerül majd kiderítenem!
Júj, és suli után anyával fodrásznál voltunk, úgyhogy a hajam mostantól ilyen vörösesbarna. El sem hiszem, hogy megengedte a festést! Biztos jó napja volt.

*Szabó Melittának hívnak, Siófokról (M.o.) származom. A Thomas Edison Gimnáziumban tanulok. 14 éves vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése