2013. február 16., szombat

Carta de M

Új részt még sajnos nem tudok ma hozni, de addig is kaptok egy levelet. -> Ami tele van jó tanácsokkal. :)  


~*~ 

Mel!

Sajnálom, hogy olyan régen írtam, de mostanában annyi minden történt velem! Az időm nagy részét reklámfilm-forgatásokon töltöttem. El tudod ezt hinni? Több nagyobb hazai márkának is én lettem az arca, jövő héttől pedig mindenki látni fog a tévében. Álmomban se gondoltam volna, hogy egyszer talán híres leszek (ez azért még odébb van, úgy érzem). 


Ne hidd azt, hogy közben elfeledkeztem rólad, hisz minden leveledet olvastam, ha néha a válaszra nem is sikerült időt szakítanom. Első olvasatra úgy tűnt, hogy az életed még mindig zűrös, bár nem abban a formában ahogy a találkozásunkkor. Később aztán rájöttem, hogy nálad egy sokkal összetettebb dologról van szó, a szálak egy-két helyen összecsomósodtak.


Lássuk csak.
 

Ott van a barátod, Benjámin. Mindegy hány jó dolgot írsz róla, én csak azt látom, hogy mennyi minden nem stimmel köztetek. Már jópár kapcsolaton túl vagyok, szóval tudom milyen az, mikor egyszerűen nem akarsz tudomást venni róla, hogy ez már nem oké, és ideje lenni szakítani. Ez egy nagy lépés, de azt tanácsolom neked, hogy lépd meg! A leveleid azt sugallják, hogy nem is annyira engem, mint inkább magadat akarod meggyőzni arról, hogy minden szép és jó. Hidd el, mindkettőtöknek az lenne a legjobb, ha útjaitok külön válnának. 

És most jöjjön a fő kérdés, amit annyiszor boncolgattál nekem: Márk.
Talán első alkalommal gondolkodás nélkül visszautasítottad a srácot, de úgy látom kezdesz rájönni, hogy te is többet érzel (sőt, talán éreztél) iránta. A barátsága fontos számodra, de annak nem kell megszűnnie attól, hogy egy magasabb szintre léptek. És nagyon remélem, hogy a következő leveledben már erről írsz. Mert bármiben le merném fogadni, hogy még mindig oda van érted! Ezt egyébként te is észrevennéd, ha tudnál olvasni a sorai között. :)
 

Azt hiszem egyelőre csak ennyit akartam. :) 

Kíváncsian várom, hogy mit lépsz most, min változtatsz. Írj minél hamarabb!
 



Ui.: Egyébként mit gondolsz a fogalmazásomról? Szeretnék minél választékosabban beszélni, hátha egyszer majd interjúkat kell adnom... Na jó, nem szálltam el ennyire magamtól, próbálok a realitás talaján maradni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése