2012. április 5., csütörtök

Augusztus 22., Hétfő

Amióta az eszemet tudom, mindig írtam naplót. Nem sok érdemleges dolog került bele eddig, sőt! Így visszaolvasva elég szánalmas voltam. Most komolyan, csak arról tudtam írni, hogy miből volt doga, meg ki hiányzott?! Tudom, az életem sosem volt valami tökéletes, de ez akkor is túlzás. Sajnálom, hogy szüneteltettem a beszámolók írását, pedig miután hetedikben visszatértünk Magyarországra minden más lett.
Az igazi változás csak most fog bekövetkezni, érzem. A kéttannyelvű gimibe nehéz bejutni, de nekem sikerült. A szüleim szerint itt mindenki kedves és figyelmes, mert sokféle emberből áll össze az osztály. Nem tudom mennyire hihetek nekik, felnőttek. Majd nemsokára kiderül, két nap múlva gólyatábor. Még soha nem vártam semmit ennyire. Bár vegyes érzelmek kavarognak bennem, biztosan tudom, hogy helyt fogok állni.
Most megyek, mert anyuval vásárolni fogunk. Kell néhány sulis cucc, meg egy-két új ruha sem fog ártani.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése