2012. április 6., péntek

Augusztus 23., Kedd

A tegnapi bevásárlás remekül sikerült! Most már megvannak a füzeteim: a legtöbb gyümölcsmintás, de akad Twilight-os is. Team Jacob. <3 Új táskát is kaptam, egy gyönyörű kék oldaltáskát. Anya kicsit aggódik, hogy gerincferdülésem lesz, de megnyugtattam, hogy majd felváltva hordom mindkét vállamon.Tolltartót viszont nem találtam. Egyik sem nyerte el a tetszésemet, így kénytelen leszek a tavalyit használni. Á, rémálom!
A plázában egyébként találkoztunk néhány barátnőmmel. Szívesen mentem volna velük nézelődni, de nem akartam otthagyni anyát. Ha már egyszer eljött velem... Értékelte a gesztusomat, mert vett nekem egy Idiot Side-os pólót. Ők a jelenlegi kedvenceim.
A mai nap a pakolásé, holnap megyek a táborba, de nem tudom mit vigyek magammal. Pedig anya többször is megpróbált segíteni, de még így se tudom dönteni.
--Nem jól csinálod! --Apa jött be a szobámba mikor anya már feladta. --Készíts listát. Először sorold fel, ami fontos, utána dönts!
Kipróbáltam amit mondott, és sikerült! Alig egy óra alatt elkészültem.Talán többször kéne apára hallgatnom.
Épp végeztem a fogmosással, mikor csörgött a mobilom. A kijelző szerint Gabó az, egy régi osztálytársam, így  gyorsan felvettem. Fogalmam se volt, mit akarhat.
--Szia!
--Szia Mel! Mizu?
--Semmi különös. Veled? --Vajon mit akarhat? Ez járt a fejemben.
--Velem se sok. Csak érdekel, hogy jössz-e holnap.
--Hova? --Meglepődtem. Miről beszélhet? Valami osztálytalálkozó, amiről nem tudtam?
--A gólyatáborba.
--Ja, igen. Persze!
--Szuper, akkor ott találkozunk. Szia!
 Leesett az állam, így elköszönni is elfelejtettem. Gabó is a kéttannyelvűbe jön? Nem is tudtam róla. De legalább lesz valaki, akit ismerek. Bár sosem voltam jóban vele, most örülök. Tényleg.
Ugyan, kit akarok átverni?! Mindig is utáltam Gabót. Ő volt a beképzelt focista, aki mindenkivel bunkózott. Persze én nem viselkedtem vele ellenségesen, mert arra tanítottak, hogy ne ítéljek el másokat. De azért annyira jóban se voltunk, hogy most felhívjon.
Á, hagyjuk. Inkább megyek aludni. 

Megjegyzés: A naplómat nem vihetem, még valaki megtalálja!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése