2012. augusztus 26., vasárnap

November 7., Hétfő

A szavazás alapján szerintetek egyértelműen Márk csókolta meg Melt. Nos, ha így is volt, Mel erre akkor se jönne rá, ha a válasz ott lenne az orra előtt. Ja, már ott van. ;)


Amint Almássy Réka belépett a terembe, rögtön tudtuk, hogy fontos mondandója van számunkra. Láttuk az arcán, túlságosan komoly volt.
--Gyerekek! Nem tudom felfogni, hogy lehet ennyire rossz a helyesírásotok! Kilencedikben már illik tudni, hogy írnak egy olyan egyszerű szót, mint például szajkó vagy bagoly! --csapott le egy köteg papírt a tanári asztalra. Nem ismertem fel őket, ebből pedig arra a következtetésre jutottam, hogy ez megint egy olyan doga, amit pótolnom kell. --Ez már tényleg hihetetlen! Remélem tudjátok, hogy ez komoly következményeket von maga után. Mostantól minden órán tollbamondást írunk, és mindenki a padtársáét fogja kijavítani!
Remek. Pont erre volt szükségünk a szünet utáni első órán. Ma már rögtön írtunk, és hát ez tollbamondásom nagyon rosszul sikerült. Ráadásul Márk (ezen az órán ő ül mellettem) nem talált benne egy hibát sem (!), én is csak kettőt az övében, erre a tanárnő mindkettőnknek egyest adott. Miután ő átnézte a lapokat szinte az egész szöveget aláhúzta pirossal. Rejtély hogy lehetünk ennyire sötétek a helyesíráshoz. Pedig nekem általánosban egész jól ment.
Később a saját termünkben odamentem Lisette-hez (Csongor beteg), aki azóta, hogy beszéltem neki a csókról, szinte állandóan célozgat Márkra. Ha ez még nem lenne elég, elmondta a dolgot Palomának és Monónak is. És tudniillik, ez utóbbi eleve megvan róla győződve, hogy Márk szerelmes, így ez csak olaj volt a tűzre. Én meg végig hallgatom, majd lehűtöm őket újra és újra. Csak idők kérdése, és maguk mellé állítják Palomát is. Még szerencse, hogy ő mostanában el van foglalva Rafival, így még nem osztotta meg velem a véleményét. De tényleg csak idők kérdése. Maximum egy hetem van hátra a közös "támadásig".
Igazából nem is értem mit várnak tőlem. Álljak Márk elé, és kérdezzek rá a dologra? Mert az biztos nem fog bekövetkezni. Ha nem ő volt, akkor égnék, de nagyon. Vagy elsüllyednék szégyenemben. Azzal se kereshetem meg, hogy most akkor szerelmes-e belém. Az úgy hangzana, mintha én is szeretném őt. Ami nem igaz, legalábbis eddig csak barátként kezeltem. És nem tudom, hogy szeretnék-e többet. Úgy talán... túl bonyolult lenne minden. Én Leont szeretem. És ott van Beni is. Muszáj lesz kezdenem vele valamit, tuti, hogy visszajelzést vár tőlem. Ajj, utálom, hogy ennyire nehéz helyzetben vagyok!
Egy dolog van, ami minden gondomat elűzi: a duplatesi. Ilyenkor fáradság és fájdalom tölti ki az egész testemet. Természetesen ma sem volt ez másképp. A hidegre való tekintettel a csarnokban lettünk volna, de a fiúknak ma osztályzás volt talajtornából, így Németh Attilának mást kellett kitalálnia. Hogy mi volt az a más? Az úszás.
Mikor bejelentette, hogy szedjük elő a szekrényeinkből a fürdőruhát, és vonuljunk át a sportközpontba, jópár lány ereiben megfagyott a vér. Minden oldalról ideges suttogásokat hallottam.
--Neeeee, ezt nem hiszem el! A fürdősapitól teljesen szét fog jönni a fonatom! Anya egész reggel azt készítette --bosszankodott Kelly.
--Úristen, nem borotváltam le a lábam! Hogy fogok kinézni?! --forgolódott Emma idegesen.
--Mi lesz a sminkemmel?! Végig fog folyni az arcomon! --Aidának ez volt a legnagyobb gondja.
--Utálom a fürdőruhát. Hülyén nézek ki benne --suttogta maga elé Stella.
Én a magam részéről teljesen nyugodt voltam. Ahonnan kellett leszedtem a szőrt, a hajamat ma reggel pont nem vasaltam ki, és kisminkelve se vagyok. Az alakommal is tökéletesen meg vagyok elégedve. Nem vagyok nádszálvékony, de ez nem olyan nagy gond. Szerintem ez  így sokkal nőiesebb.
Az órát végül mindenki túlélte, és leleményesen megoldották a problémáikat. Ahogy előre sejtettem, tényleg nem kellett félteni őket. Épp ezért vagyunk lányok. ;)

Kémián hosszú idő óta először megint balhé volt. A fiúknak csak egy tesijük volt, és tele voltak energiával. Leonnál volt egy kicsi labda, és kitalálták, hogy azt fogják dobálni egymás között. Ma Mrs Duncan kivételesen sokat írt a táblára, így olyankor passzolgattak, mikor elfordult. Eddig rendben is lett volna a dolog, csak hát Rafi túl nagyot dobott, és a falon pattant a labda, elég nagy zajjal.
--Mi volt ez? --fordult meg a tanárnő. --Ki csinálta?
A kérdésre csak értetlenül néztünk körbe, úgy tettünk, mintha nem tudnánk miről van szó. Csak két olyan ember van az osztályban, aki beárulhatta volna a fiúkat: Aida vagy Ivana, de most mindketten mással voltak elfoglalva. Azt hiszem újságot olvastak.
--Mire gondol tanárnő? --pislogott ártatlanul Eric. A szőke haj + kék szem + ártatlan nézés kombináció egészen angyali külsőt kölcsönöz neki, aminek minden felnőtt bedől. Ő a mi titkos fegyverünk. :)
Ettől még a játék természetesen nem állt meg. A srácok végre belejöttek, és nem céloztak rossz felé, nem ejtették el a labdát. De tíz perccel az óra vége előtt Márkhoz dobták, aki nem figyelt rendesen, és meg is történt a baj. Leon játéka a terem padlóján landolt, a tanári asztal mellett. A tanárnő rögtön kiszúrta, úgyhogy az az utolsó pár perc kiabálással telt. Szinte biztos, hogy ezt holnap az osztályfőnök is megemlíti majd.
Csengetéskor mind egyszerre rohantunk ki a teremből, mert nem volt Szép Viktória, így ének se. A folyosón még gyorsan felkötöttem a rózsaszín sálamat, amit Olaszországban vettem az egyik nyaralás alkalmával. Egyébként az új, szürke szövetkabátom volt rajtam, aminek dupla sorban vannak az elején a gombjai. Anyáék hozták nekem szülinapomra. Azt mondják Londonban nagy divat, most mindenki ilyet hord.
Elköszöntem a többiektől, aztán apa a kapuban vett fel. Csak délelőtt dolgozott, hogy suli után mehessünk az állatorvoshoz. A szüleim igazából nincsenek oda az állatokért, nem is akarták, hogy tartsunk, de Janka a mamáéknál beleszeretett egy apró cirmos cicusba, akit magával is hozott. Nem nagyon vitáztak a dolgon, hisz ez mégiscsak egy macska, nincs vele annyi gond, mint egy kutyával. Hát... most még talán nincs, de később ki tudja mi lesz. Úgyhogy vittük is Cirmost (ez lett a neve) az első vizsgálatra. Sajnos kiderült, hogy nincs oda az orvosért, és mivel én fogtam, így az én kezemet karmolta össze. Mondhatom, gyönyörűen néz ki. És annyira fáj, hogy szinte ég. :(

Cirmos

2 megjegyzés: